Cherish - Killa

Haha känner mig nästan duktig nu! :D
Skrev ju på facebook att jag skulle städa och tänkte göra det efter lunch men sen fastnade jag framför datorn så vid kl 14 gick jag iaf och städade, var ju välbehövligt! ;O
Såhär såg det ut innan jag städade:
m

Som ni kanske ser så hade som kläderna förflyttat sig från fåtöljen (som man inte ser men om man kollar på bilden så skulle den vart till vänster) eftersom min hund tog fåtöljen som "säng" för ngn dag sen..

Men NU ser det ut såhär! :

haha + att jag bäddat sängen och lampan på golvet :)

Så nu ska jag snart gå och se film, hyrde The Proposal så får väl se om den är bra?
Såg ju flickvänner från förr, igr men den var riktigt dålig! ;O
Nå puss på er, ni får messa om ni vill ngt lr nå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback