Colby O'Donis - What you got

Kan ju uppdatera er när jag lika är hemma och inte gör ngt alls, shiet va tangenterna på ett "vanligt" tangentbord låter! ;O
Min bärbara hade slut ström och var nere och ides inte gå och hämta den så tog den andra datorn :P

Nåja mamma väckte mig vid halv 7 och frågade hur det var med mig men får stanna hemma idag oxå för det är rätt jobbigt när ett blodsocker legat så i obalans och sedan börjar ligga rätt!
Sockret var ju typ 7,2 igr då jag åt kvällsmat och sen när jag gick och sova var det 15,1 och sen vaknade jag vid 01,57 och då var sockret 11,2 tror jag? det var 11, ngt :P
Sen då när mamma väckte mig tänkte jag sova ett tag till men kollade sockret som var 4,8 TOPPEN BRA JUH! :D
och då gick jag och åt för hade nog blivit låg annars för brukar lätt bli det på morgonen.
Så när jag hade ätit gick jag upp och tänkte sova igen, tänkte se julkalendern för att se om den är så dålig som alla säger men somnade under den så den kan ju inte vart så bra ;)
Vaknade just och ska gå ner och titta vad hunden min gör :)
Puss på er! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback