Enrique Iglesias ft. Lil Wayne - Push

Nu ska jag gå och se en film jag hyrt, haha hyrde en då jag var och lämnade den andra men syrran betalade så då hon skulle ha en film kunde ju lika jag oxå se en ;)
Nå ska iaf se Surfer Dude, får se om den é bra då? :)
Men eftersom jag såg Blue water high filmboxen i sommras, om och om igen så kan nog även Surfer Dude vara bra ;)
Nåja annars har det väl vart ngt spec?
kanske att jag höll på dö av skratt när vi åt middag? Min hund är ju bara för söt, och ouppfostrad..
Haha hon ställde sig på bakbenen vid mamma då hon satt och åt och så sa mamma åt henne att hon skulle gå ner och så sprang hon till sanna (min syster) och hoppade upp vid henne och så skickad hon ner henne och så kom Milla till mig och gjorde samma sak, knepig hund det där .. ajah sen satt jag i soffan och så hade jag en ostbågspåse brevid mig och så försökte hon öppna den, asså hon är knepig .. men vad gör man inte om man älskar ostbågar? ;)
Haha bara för hon är sötast! :) <3
Puss på er för nu ska jag se Surfer Dude! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback