Haha bara för att ;)

Allmänt:

Brukar du komma i tid: Oftast
Vad hade du i din mun senast: Godis
Är du smart: Haha beror på om jag vill vara det ;)
Vad saknar du: it's my secret
Din favoritdryck på morgonen: Vatten!
Vad vill du jobba som:  Tatuerare
Är du musikalisk: Beror på vad som klassas som det?
Är du bortskämd: Haha jo ;)

 Om dig:

Hur lång är du: 172,6cm
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Blond + brunt
Ögonfärg: Brun
Klädstorlek: Inte vet jag? beror på vad, Typ min adidas kofta är det M på men på ngt annat är det xs, haha beror på vad! och jeans storlek går absolut inte att säga för de är typ omöjlgt att hitta jeans åt moi! antingen för stora i midjan för att dom ska passa benlängden, eller för korta i benen för att passa midjan så yaoh, de kan ja inte svara på :)


Favorit:

Artist: Colby O'donis, Akon, Kanye West, Jay Sean m.fl
Grupp: Paramore
Färg: Blått typ? :)
Djur: Häst & hund! :) <3
Årstid: Vet inte ;P
Morgon/kväll: Kväll
film: Twilight!!!! ;D <3
bok: Twilight böckerna!
kläder: Ridkläder? ;) haha näe men typ stuprörsjeans och huvtröja
skor: Mina Nike Air skor! :P

Är du bortskämd? (x bakom följande frågor om det stämmer)

Egen dator: [x]
Egen tv: [x]
Mobil: [x]
Playstation: [-]
Kamera: [x] - system såklart! :)
Märkeskläder: [x]
Smycken för över 1000:- : [-] - tror inte det? ^^
Jacka för över 1000:- : [x] - yaooo, 2000:- ;)
Egen vespa: [x]
Eget djur: [x] - häst & hund ;) <3
Får du sjuts dit du vill:
[x] - ALLTID! :D

+ ngt mer du klassar bortskämd för nöjets skull:

* Ridhjälm med 368 schwarowzki (?) stenar på! ;)
* Schabrak till pållen för 1000:- ;)
* 2 sadlar till min pålle ;)
* köper ny mobil varje år, VARJE! ;)
Var väl lite, tro mig .. jag är bortskämd det har till å me mamma sagt då jag frågade ;)

Välj snabbt:

Singel/upptagen: hmm .. bra fråga :P
Vitt/svart: båda!
Choklad/lakrits: Choklad! :D
Sthlm/Gbg: Stockholm!
Hund/katt: HUND! :)
Morgon/kväll: Kväll :P
Robert Pattinson/ Taylor Lautner: Taylor Lautner! ;)
Sommar/vinter: båda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback