Hakuna Matata

Asså fråga inte, jag är övertrött och Ammi skickade just länk på låten och sa en sak ( "vi är fan som timon och Pumba!" ) och är man övertrött låter det väldigt roligt.. (a)
Slänger in låten under, bara för att den går att skratta till om man är övertrött, nu ska jag sova och inte sitta vid datorn till 2 på natten som jag gjort som sista nätterna, Godnatt! :)

[Timon]
Hakuna Matata
Det är ord som är bra
[Pumbaa]
Hakuna Matata
Gör att man blir glad
[Timon]
Inga bekymmer
Man är lycklig var dag
[Both]
Är en härligt fri filosofi
[Timon]
Hakuna Matata
[Simba]
Hakuna Matata?
[Pumbaa]
Ja, det är vårt motto
[Simba]
Vad är motto?
[Timon]
Inget, men det rimmar på lotto
[Pumbaa]
Jo du pysen
Dom två orden kommer att lösa alla dina problem
[Timon]
Just det
Ta Pumbaa till exempel
För:
När han var ett vårtsvinsbarn
[Pumbaa]
När jag var ett vårtsvinsbarn
[Timon]
Oerhört bra
[Pumbaa]
Tack
[Timon]
Hans mage var krånglig
Det var inte så lätt
Det blev tomt på savannen när han blivit mätt
[Pumbaa]
Jag var känslig och vek
Trots mitt tjocka skinn
Var så svårt
Ingen polare som ville bli min
Åh, vilken skam
[Timon]
Han skämdes så
[Pumbaa]
Ville helst byta namn
[Timon]
Vad betyder ett namn?
[Pumbaa]
Alla bort från mig skuttar
[Timon]
Hur kändes det?
[Pumbaa]
Varje gång som jag...
[Timon]
Nej Pumbaa, inte inför barnen
[Pumbaa]
Oh, förlåt
[Both]
Hakuna Matata
Det är ord som är bra
Hakuna Matata
Gör att man blir glad
[Simba]
Finns inga bekymmer
Man är lycklig var dag
[Timon]
Ja, kom igen pysen
[Timon, Simba]
Är en härligt fri
[Pumbaa]
Filosofi
[All]
Hakuna Matata
[Timon]
Välkommen till vårt enkla hem
[Simba]
Bor ni här?
[Timon]
Vi bor där vi har lust
[Pumbaa]
Japp, hemma är där man satt sig i
[Simba]
Det är jättefint
[Pumbaa]
Mat
[Simba]
Ja, jag skulle kunna käka en hel zebra
[Timon]
Jaha, vi har just slut på zebrorna
[Simba]
En antilop?
[Timon]
Nänä
[Simba]
Flodhäst då?
[Timon]
Nope
Hör här pys
Om du ska va' med oss får du faktiskt äta som vi
Här verkar det som vi kan böka upp lite schysst käk
[Simba]
Blä, vad är det?
[Timon]
Schysst krubb
Vad trodde du?

[Simba]
Uhh, snusk
[Timon]
Smakar som kyckling
[Pumbaa]
Slämmigt men mättande
[Timon]
Här är en ren delikatess
Pikant, med utsökt tuggmotstånd
[Pumbaa]
Du kommer att gilla det
[Timon]
Var så säker pysen
Det här är livet
Inga regler, inga ansvar direkt
Åh, en med fyllning i
Och bäst av allt:
Inga bekymmer
Nå, pys?
[Simba]
Kör till, Hakuna Matata
Slemmigt men mättande
[Timon]
Just det
[All]
Hakuna Matata, Hakuna Matata...
[Simba]
Inga bekymmer
Man är lycklig var dag
[All]
Är en härligt fri filosofi
Hakuna Matata, Hakuna Matata...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback