Hey Mister DJ let the music take me underground

Nu borde jag igentligen börja läsa igenom No grejeset för har prov nästa vecka men glömde boken på skolan, duktigt Josse, duktigt!
Inte för det gör ngt för kmr i slutet lika plugga kvällen innan provet, inte så duktigt..
Men nog fixar det iaf, har jag ju gjort på flera andra no prov.

Annars har det inte hänt mkt idag, inga roliga lektioner iaf, eller ev är rätt roligt ;) haha va slött de där lät..?
Hann iaf nästan göra klart stylist uppgiten vi har på vanliga bilden, bara lite kvar men de hinner jag imrn på morgonen. hehe kan nästan lova att jag har minst VG på den uppgiften, för jag tror aldrig jag haft sämre än VG i bild ;) Nå de är ju bra iaf! :)

Sen då jag slutade hämtade pappa mig, haha smart jag är!
Jag var tvungen och ringa och fråga vad för bil han hade för jag viste inte om han skulle hämta mig med firma bilen lr ngn annan, inte lätt när han jobbar så att han kan byta bil jätte ofta :P
Haha en aning roligt på skolan för någe tag sen, de var nå utti (ok, kmr man från Norrbotten borde man fatta de där ordet) va våra föräldrar jobbar som, och så frågade dom va pappa jobbade som och jag ba:
- Pappa är chef och äger Kalix däck & cykel! ;D
Haha vissa blev en aning förvånade ;)

Sen for jag iaf till mormor o morfar å åt och så hämtade mamma mig och sen stallet och fylla hö å ta in pållarna så syster hade mockat åt alla pållar, sen hemma och chilla framför datorn :)
Och sen typ kvart över 7? for vi till Linda och Christer en sväng och lämnade pengar för höbalar vi köpt till pållarna, satt där ett tag, ok typ 1 timme? ^^
deras vovvar är ju bara för söta! en av dom slår nog nästan Millas söthet ;) Helt galet söt den är! :)

Nå nu ska jag gå och kolla tv, puss & godnatt :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback