horses, that's life!

Josse har kollat in http://hastnet.se alldeles för länge nu igen, råkade hitta ett par pållar som gärna får flytta hit och bli mina! ;)
Några D-ponnyer som såg fina ut! (lägger in bilder under, men orkar inte skriva ngt från annonserna om dom)
Sen kollade jag storhästar men finns typ ingen fin, inte för gammal, ca. 165cm under 90.000:- ajah hittade några men en kostade faktiskt 99.000:- men den var så fin så kunde inte låta bli att lägga till den i "vill ha" sammligen av hästar/ponnyer! ;)

Hurry Up, D-ponny

 

Hugo, D-ponny

 



My sweet Bella, D-ponny

Fidelie, 168cm tror jag :)

 



Kasparov, helt kär i hästen asså, GE MIG?! ;D 99.000:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback