In your dream

Tjoh, inte hunnit uppdatera fören nu men iaf har det väl inte vart ngt ovanligt med idag, skola då som vanligt.
På Ev. lektionen gjorde jag iaf klart min stylistbild, eller ska färglägga den men han göra klart allt som är i blyerts :P
Sen ville jag gärna höra omdöme av en bild jag gjort så visade den för läraren på ev och hon tyckte den var bra, Tattooooo next? ;)
Näe men jag gillade bilden, den säger så mkt mer än vad vissa kanske tkr men att förmedla känslor i en bild är inte det lättaste!
Inte om man heter Josefin så allting ska vara perfekt i mina ögon, asså bilderna ;)
Bild imorgon direkt på morgonen ocå för vi har ingen livskunskap så ska fortsätta med bilden då, blev faktiskt nöjd! ;D

Nåja annars efter skolan hände de väl inte mkt, for till stallet med syster och mockade till Smokie och hämtade in pållarna. Fast först var vi hem och åt, höll på dö av hunger och jag är iiiiinte rolig att prata med om jag är hungrig, så det var bäst att fara och äta och för att blodsockret skulle ligga stabilt eftersom det blir åt helvete när jag är på skolan, orkar dock inte skriva det här för det är för komplicerat vrf det går upp då jag är på skolan, men iaf så nästan direkt jag far från skolan går det ner så det blir bra, kan det inte alltid vara så? Om man fick drömma kanske?
Jo just ja, när jag åt kollade vi julklappar på systers dator! :)
Hon ba:
- Vad vill du ha i julklapp? :)
- Jag vet inte, vad får de kosta? ;)
- Men säg ngt :P
- Men jag kan ju inte säga ngt om jag inte får veta vad det får kosta!
- Men beror på hur snäll du är med mig fram till jul ;)

Ok .. vist, vist jag är inte billig i drift och hon frågade ju så jag svarade!
Blev iaf en ny mobil, min är köpt i Juli typ? ;) men den är hel knasig! ;O
Så då kollade vi massa mobiler hon skrev ner så kanske får en? :)
Sen skrev hon typ, eller ok vi har inte hunnit skriva mer än mobil men sa att jag typ ville ha kläder från Gina och smycken från Cooco.se eller ngt :)
Nåja sen for vi då till stallet och sedan in på Coop och handlade middag och kollade julsaker ;)
Sen till Krf och hjälpte Lina lite då hon red Vanessa då Vanessa vilat så länge pga benet.
Sen hem och äta och kolla mer mobiler och nu sitter jag här då! :)

Kanske uppdaterar er sen? :)
Puss på er! :) <3

Btw, hade So prov idag .. viste inte ens att vi skulle läsa mer sidor än det jag ahde fått men gjorde det jag kunde, var bara nå MVG uppgifter där man skulle räkna ngt jag itne vetat att vi skulle kunna så hoppade över dom men är då ganska säker jag har G på det iaf, kan ju hoppas! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback