Jay Sean - Down

Har man tråkigt så har man, gjorde drf en ny header för någe tag sen .. dock tjorvade mitt photoshop så fick göra den i paint och det är jag inte van med!
Nå men iaf så insåg jag att typ allt är mkt svårare på en bärbar dator, alla spel på facebook är svårare med en bärbar, att skriva ngt i paint med en "pensel" är mkt svårare då jag bara har en pekplatta.
Fast är ändå sjukt nöjd med datorn, haha bra och se film på då dn är rätt stor, 17,3" :P
Fast jag upplever inte datorn stor det är bara om jag ser syrrans bärbara som är typ 15,6" som jag inser att min är ganska stor ;)

Ajah .. annars har jag inte gjort så mkt idag, mamma väckte mig kl 8 och sa att vi skulle till stallet på 1 timme, så somnade jag om och sen orkade jag knappt kliva upp 30 min senare ;)
Nåja tog mig upp iaf, for först och köpte foder till den kräsna ponnyn och så var mamma och hämtade ut nå paket hon hade beställt, fanns julklappar där i till mig! ;D
Sen hade syster yster oxå ngt paket hon hämtade ut och då jag frågade vad det var i kartongen sa hon bara att jag inte skulle vara så nyfiken lr ngt i den stilen så gissar väl att det oxå var till mig? ;)
Ska väl på någe tag äta, sen in till kalix och köpa blekningsmedel, sen bleka håret liiiiiiiiiiite till ikv .. borde bli rekord lr ngt för mig?
alltid när jag färgar håret byter jag färg, förra vintern var det mörkbrunt, i våras var det ljusbrunt, sen gjorde jag blonda slingor, sedan blev det blont under sommarn, sedan blev det ljusbrunt igen, sen blev det knallrött och så blev det blont + brunt underhår sist jag färgade, och hör och häpna, jag ska bara färga utväxten och bleka det lite till, jag har insett att det inte är ngn idé att jag byter färg från blont för då ångrar jag mig bara efter ngn vecka.
Men har ju som bara vart "tvungen" att pröva ha typ alla hårfärger man kan ha, bara för att det är lite roligt ;)
men nej, blond igentligen -> blond nu!
Haha fast det var galet roligt att ha rött hår, bara för att man drog allas blickar till sig och stack ut ur mängden och kan ju säga er att det krävs ganska bra med självförtroende om man törs färga (och ja, jag menar färga, inte ens tona) håret knallrött.
För färgen sitter där, 24/7 och det är inte lätt att få bort den heller, men det går om det görs rätt.
Du ska kunna stå ut med att blickar dras mot dig pga hårfärgen, men å andra sidan så har jag inget problem med det så :)

Men nu avrundar jag inlägget här, puss på er! :)

Där är håret inte ens lite "rött" jämfört med vad det var då jag färgade det, för bilden är i slutet av då jag
hade rött hår men dom andra bilderna är på den andra datorn :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback