Julavslutning

Nu så äntligen har man jullov, kan ju hoppas jullovet blir bättre än 09´s jävla sommarlov! Kan ju hoppas iaf! :)
Nu skulle det sitta fint om det snöade jätte mkt så man kan börja rida lite seriösare igen! :)
Hyffsat nöjd över mina betyg, eller igentligen inte men har ju en anledning till vrf dom är som dom är så, men kan lätt fixa upp dom tills sommaren! :D
Hade ju iaf MVG i bild, och det .. det gillar jag starkt! :D (y) Och VG i svenska och det har jag längtat efter sen i våras, fan vad arg jag var i sommras då jag bara hade G i svenska, haha men nu så! :D
Och sen hade jag några till VG, så it's cool men vill ha ännu bättre betyg! :)
Får väl börja plugga lite mer sen, ajah sånt ska man inte tänka på nu för nu är de jullov! :D
Annars har det inte hänt mkt idag, suttit hos mormor o morfar sen kl 10 för annars hade jag inte tagit mig till skolan halv 7 x) ajah .. hann iaf se en film och så då jag var där .. fixa håret och de till avslutningen och så :)
Nu ska jag kolla facebook, puss på er! :) <3

9G såklart, om man får ursäkta sig så är INTE mitt hår gult men lysrören och blixten gjorde så det såg ut så! ;S

Lekte lite med ljuset i webbcamen, och orkade inte fota med systemen så, inte världens bästa kvalla men shit the same! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback