Kelly Clarksson - I do not hook up

Nu borde jag igentligen sitta och se Prison Break men ska strax gå och kolla :)
Nå iaf har jag hunnit kolla mer mobiler med syrran, lite kläder från gina och så till julklapp, men skulle bli mkt glad över en ny mobil! :)
Kolla nu syster vad jag var duktig och lät bli att skriva ;)
Haha sen for vi in till kalix och var till moster och hämtade hem 2 kakburkar (a) sen tog vi värsta omvägen hem bara för att kolla systers nya bild fast den var inte där för den är på nå "spa behandling" ;) haha va de nu hette ..:)
Nå nu ska jag gå och se tv, annars missar jag ju allt! ;O
Slutade så spännande sist så ;)
Puss på er! :) <3

Kommentarer
lillalie säger:

haha :D det är tur att alla har olika smak annars skulle ju alla se likadana ut :D

2009-12-03 | 09:11:01
Bloggadress: http://lillalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback