Keri Hilson - Energy

Orkar inte skriva ngt nu så ni får en "lista"

50 feeeeeeeeeeeeeta frågor,
vågar du?


utseénde,
1. vilken ögonfärg har du?
Bruna
2. hur lång är du? 172,3cm
3. vilken hårfärg har du? Blond + brunt underhår
4. långt eller kort hår? halv långt? :)
5. piercingar? Öron, 3 i vänstra i 1 i högra
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha? bruna, och de har jag ju redan ;)
7. hur lång skulle du vilja vara? he räcker me att jag redan är över 170cm! ;D de var "målet" ;)
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha? blond
9. vill du ha kort eller långt hår? Långt.
10. skulle du vilja ha piercingar? Tungan!


senaste du,
11. åt? godis
12. drack? fanta
13. du fick sms av och vad de stod? " jag kan faktiskt vara snäll ;)" av syster
14. du skrev sms till och vad du skrev? "haha jasså? ;)" till syster
16. kramade? ponnyn ;)
17. pussade? -
19. du spydde? lääääänge sen!
20. du var sjuk? i tisdags

kärlek,
21. är du singel?
Ja
22. ditt förra förhållande var med? -
23. ditt längsta förhållande? -
24. med vem då? -
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då? Hemligt!
26. är du kär just nu? ;)
27. gillar du någon just nu? Aaarå ;)
28. hur många seriösa förhållanden har du haft? 0
29. vill du vara singel? ärligt, jag vet inte
30. vill du gifta dig i framtiden? ingen aning! ;O
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän? -

vänskap,
32. den som vet mest om dig? Ingen aning!
33. den vän som du har känt längst? Ammi
34. allra bästa vän? Vet inte..
37. som bor långt ifrån dig? Rebecca & Olli :)
38. den du har mest minnen med? Ammi! :D
39. bra vän du inte träffar ofta? Vet inte det heller...
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu? Ja

övrigt,
41. musiksmak?
Lyssnar typ på allt!
42. sport du gillar? Ridning
44. har du någon gång hört att du sjunger bra? hmm .. jo jag har ju som det och inte bara 1 gång, men vet inte om jag kan hålla med ;)
46. har du hört att du borde bli modell? Ojaha, många gånger
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag? 2 armband på vänsterarmen, alltid typ!
48. vem är mest galen i din klass? Haha jag vet inte ^^
49. brukar du sova med en nalle vid din sida? Nej
50. vad tänker du på just nu?
Att jag borde gå och äta ngt o sen se filmen jag hyrde ikv :P

Så puss på er! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback