Konversation

Jag och min systers konversation i köket nyss:

(Jag) - *råkar knuffa ner en sak i golvet*
(Syster) - vad gör du?
- Men jag bara råkade slå till den med armen x)
- klantigt!
- Ska ju komma från rätt mun, inte jag som tappar mobilen i toastolen! ;P
- Men det var inte med meningen ju ..
- tror du jag råkade knuffa ner de med mening?
- Meh! min mobil är ju iaf hel..
- är väl min med?
- är den? du sa ju att den inte fungerar nå bra, då är den ju trasig?
- nej den fungerar inge bra men den är ju inte trasig för de?
- om den inte fungerar är den ju trasig?
- Men näe! det har ju inte direkt lossnat ngt från den, då skulle den vara T-R-A-S-I-G!
- Men då är den ju trasig om den inte fungerar!
- Näe .. den är hel, fast med en aning tekniska fel! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback