Lady gaga - Fashion

Just gjort en ny header men blev inte helt nöjd men ids inte göra ngn ny nu så :P
Läste just på Lindas diabetes blogg, (ni hittar länk på min sida där det står länkar :) )
Hon skriver alltid om sin diabetes i sina inlägg så tänkte att jag oxå kan börja göra det, tkr ni jag är tråkigt så är det ju upp till er att läsa det eller inte, ni bhr ju inte läsa min blogg om ni stör er på det jag skriver lr tkr den är tråkig!
Nå nog om det :P

Under helgen har iaf mitt blodsocker inte vart så bra, på fredag morgon vaknade jag med super värde, 6,2 tror jag att jag vaknade med och sen till lunch var det bra och 1 timme efter lunch var det 19,8 ! och jag hade inte ätir ngt med mkt socker i lr så och endå stack jag en insulindos på 6, nå sen kl 15,00 hade det gått ner till 14,4 och vid middagen var det 12,3 och då jag gick och sova 15,5.
Sen på lördag morgon vaknade jag av att kroppen "varnade" att jag var låg, det var iaf 4,0 då så gick och åt frukost och stack 6 i inulindos som vanligt och sen vid lunch var det 18,7 och så var det typ högt hela dagen igr, idag var det hyffsat på morgonen, 8,9 tror jag .. sen vart de sådär högt igen och vid 14,30 var sockret 22,3 ! så gick ner och stack lite insulin, tog typ 3 enheter och sedan till middagen var det 12,1 .. och så nu är det 18,5 asså fatta less jag är!
+ att man blir helt slut i kroppen om man får för högt socker, ont i huvve o blir halvt illamående ibland, och sjukt törstig! .. iaf jag!

Nå får hoppas det går ner till imorgon på morgonen för annars vet jag inte om jag orkar mig till skolan, för när sockret ligger såhär mkt i obalans kan jag inte koncentrera mig på ngt heller så och det är bara jobbigt men hoppas det gått ner till helst vid 8 iaf tills imorgon, hoppas! :)

Nu ska jag gå och äta och sticka en extra enhet insulin och sen se film, puss på er! :) <3






Kommentarer
Elin säger:

Hejhej. Jag hittade din blogg när jag var inne på Lindas diabetes blogg. Jo jag har också diabetes:) Har du pump eller sprutor ?

:)

2009-12-10 | 17:39:58
Bloggadress: http://livetenligtelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback