MJW & SmyR - Våran stil

Har precis fått håret fixat, tack mamma! :)
Nu så är utväxten blekt bort och håret är blekt lite ljusare, men bara lite! :) (dock bara mitt blonda överhår då)
Blev iaf sjukt nöjd! :)
Mamma var nog mer nervös än mig att det skulle bli ojämn färg eller bli orange lr ngt, dock inte jag och det var jag som satt med blekningen uppe på huvve .. som sagt, jag är inte som alla andra. Jag vill sticka ut lite ur mängden.
Därav att jag inte har hela håret blont, och för att det inte ska se så fjortis blont ut.
Och har man hela håret blont är man som alla andra, har man dubbelfärger sticker man ut lite ;)
Nå men iaf blev det bra!! :)
Har även hunnit vara till stallet och rida vid kl 15, skrittade bara Kira barbacka ett tag nu då hon stått så länge så ska sätta igång henne igen.
Hon var jätte fin, men kände hur gärna hon hade velat busa.
Haha då Lady busade lite så sanna longerade henne kände jag hur kira började halv studdsa och fnysa, haha knas ponny! :) <3
Nu ska jag kolla på nå grejs och sedan äta, puss på er! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback