Paramore - Playing god

Ser 90210 som vanligt men tog bara en liten paus för att kunna kolla vad som händer på facebook, lovar att när jag sett klart hela första säsongen kmr jag börja om och se den ;)
Var iaf och skulle motionera Kira men det gick inget vidare, hon är så hyper överpigg då hon vilat, ajah imrn ska jag kanske ut med henne så hon kan få galoppera och busa av sig, känns som att det blir risk för lite rodeo! har ni tur får ni bilder ;)
Idag stod hon mest på bakbenen, piafferade på stället och var "rädd" för allt, det kallas att man har för mkt energi!
Nu sja jag fortsätta se film, lär väl se tillv id halv 2 inatt som vanligt och sen vara sjukt trött då jag ska vakna?
Ajah så äre när man ser ngt bra! ;)
Haha men puss på er! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback