Paramore - That's what you get

Sitter just nu och funderar om jag ska se 90210 dvd-boxen eller om jag ska se John Tucker most die, såg den ju igr men den var så bra ;)
Funderar även om jag ska klicka hem lite kläder och skor, eller jag vet att jag ska det men har inte riktigt bestämmt mig vartifrån och hur mkt pengar jag ska lägga på det, vill pierca mig oxå om nu mamma går med på det? var inne på tungan men såg en bild då en hade fått infektion i tungan och det såg verkligen inte mysigt ut, så äckligt!
Så är inne på att göra det i överläppen ist, om mamma går med på det .. hon bhr ju inte ens betala ngt ;)
Sen har jag hittat sjukt snygga skor jag verkligen vill klicka hem , rätt dyra men så sjukt snygga!! :D
Nu är då bara frågan från vilken sida jag ska klicka hem kläder, kmr lika behöva beställa från olika sidor för allt jag vill ha finns inte på samma ställe :)
Näe nu ska jag se film, blir nog lite 90210 :)
Haha jo btw ni ska få en bild på hur mitt hår ser ut om jag inte plattar det, hur många trodde det ser ut såhär? ;)

Ja, mitt hår är halvlockigt om jag inte plattar det eller ngt, hur många viste det? ;)

Bilden är fotad med webbcamen så inte världens bästa kvalla, mixade även en hel del med ljuset på bilden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback