Saker du (kanske) inte viste om mig..

* Jag får/köper ny mobil varje år även om den jag haft är bra ;)

* När jag gick 6an vägde jag 29,4kg eftersom jag hade diabetes men läkarna inte trodde att jag hade diabetes innan, dom trodde det var ngt annat så dom kollade inte mitt blodsocker först efter flera veckor jag vart o lämnat blodprov, haha vilket skämt då borde man inte få vara läkare!

* Jag är längre än min mamma och pappa

* Jag hatar köttsoppa! Uääääk! 

* Jag tkr absolut inte om att ta blodprov i armen, sprutot och blodprov i fingret är ingenting enligt mig, men armen .. fy fan! ;S

* Jag har galet bra balans, iaf uppe på hästryggen ;D


Saker folk inte heller trott om mig innan dom fått höra/sett det:

* Jag är 172,3cm kollat i Sunderbyn så jag tror på de :P
* Att pappa äger Kalix däck & cykel och är chef där :)
* Att jag brukar få VG på prov jag inte ens pluggat till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback