Sky´s the limit

Julafton fortfarande då ;)
Haha nå men iaf har jag hunnit mkt!
Först stallet på morgonen, sen hem och fixa sig och så och sen fara till pappa, Anna och lillasyster Emma och ge julklappar, och få ;)
Stannade där ngn timme och lekte med Emma, typ byggde pussel och såg film med henne.
Snacka om överlycklig hon har över att jag var dit! :')
Haha fick inte ens åka hem för henne, hon la sig på golvet och höll fast i mitt ben då jag skulle åka, haha :)

Sen hann jag vara hemma typ 1½ timme och så for vi till mormor och morfar, höll på avlida efter maten .. seriöst julmat är typ farligt xD .. och ganska äckligt efter några tuggor! ;s
Haha sen chillade man ett tag, gjorde sittups och hade allmänt lite att göra men jag kan ju lova att min träning med sittups varje dag ger resultat, haha min syster var en aning avis på min mage så hon frågade om min sittups träning verkligen ger resultat så jag visade henne, man till å mer ser att jag har magmuskler, alldeles lagom sådär! ;) jag är verkligen inte otränad om du ngn trodde det?

Sen öppnade man julklappar, fick typ 2000:- :D, massa cd-skivor som vanligt ;) filmen 17 again, arctic cat handskar, helt sjukt sköna var dom! ;) "slalomglasögon" till då man ska åka snowblades, och lite sånt.
Sen hemma öppnade jag alla julklappar av mamma o sanna, fick ju då en 17,3" laptop av mamma, kläder, presentkort, choklad och sånt, kan ha glömt ngt? :)
Av syster yster fick jag typ nå spel till datorn, haha hon är udda! ;O hon köpte dom till mig i julklapp då hon själv ville ha dom, hon hade kunnat köpa dom åt sig sj o ge mig ngt annat? ;) dom lär lika bo i hennes rum, men kan vara bra tidsfördriv någongång :) , sen fick jag filmer ( John Tucker must die och 90210 dvdboxen! :D ) smink och sånt, säkert glömt ngt av vad jag fick av henne med x) TACK FÖR ALLT IAF! :D

Nu ska jag se film, John Tucker most die ska jag kolla :P
Puss på er och ha en fortsatt bra julafton! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback