So hold my hand and never let me go, take a leap of faith into the unknown

Sitter och nöter vinnarlåten, Higher.
Borde vid det här laget kunna den både fram och baklänges då jag hört låten hela dagen, den är riktigt bra!  :)
Ska kolla schoolsoft om jag har kvar ngn uppgift jag måste göra innan måndag kväll, min musik redovisning gick ju inte ens att öppna på skolans datorer för dom är så omoderna och ändå var den sparad i både ny version och i 03´ans version, skumt! ;S
Så ska ev fixa det på ett annat sätt, jag har ju gjort det förut så vrf inte nu? det är lääänge sedan sist men har man kunnat då, så kan man nu ;)
Nå nu ska jag snoka efter karaoke versioner på vissa låtar, hehe ;)
Puss på er! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback