Sovmorgon

Just haft lite sovmorgon eftersom jag är ledig nu på förmiddagen, börjar igen efter lunch om jag orkar åka dit då? :P
Haha en aning trött jag var igr då ddom satt med datorn i knäet på golvet (!) tills kl var typ 23,45? (a) bhr jag tala om att jag hade ont i ryggen av att suttit på golvet så länge? ^^
Hoppas mitt trådlösa internet kmr snart så jag slipper sitta på golvet för att kunna vara på internet men den andra kabeln till det andra internet når inte längre så det blir golvet, komplicerat! ;D
Nå nu ska jag avrunda inlägget här, puss på er! :) <3
haha

Webbkamera bild alldeles nyss, typ trött! ;P
Och ja, det på golvet bakom mig är kartonger mned julsaker i för den nyfikne :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback