This time, it takes my energy

Snacka om rädd jag blev nyss! ;O
Mamma ba:
- Din ponny har rymt idag!
Jag ba: 
- va..? vad sa du just?! ;O
- Kira och Smokie har rymt idag
- Okej! ;O vadå är hon borta? "/
- Näe hon blev rädd för plogbilen och sprang tillbaks in i hagen.
- Hahaha .. smart ponny jag har! :D


Seriöst hade hon rymt hade då fan inte jag suttit här, asså snacka rädd ja blev!
Drömde värsta cp drömmen inatt att ngn sålde Kira och så berättade den inte till mig vart den sålt henne, asså jag drömde att de var ngn jag inte ens kände och så sa hon inte vart hon hade sålt kira och jag blev gode arg på människan som då i drömmen var typ 40-45år?
Jaja men iaf så vägrade den säga vart den sålt Kira så jag blev gode arg då och då den inte berättade så bet jag den i halsen och slog ner den tills den berättade! ;)
Haha lite av det där skulle nog passa in på mitt humör om jag blir gode arg, ok jag kanske nu inte skulle göra riktigt sådär då men skulle ngn ta kira och jag träffade den människan sen skulle jag nog fan bita den och slå den! Ingen rör min Kira, seriöst fatta arg jag skulle vara!!!!!!!!
Nåja tur det bara var en dröm iaf men drömmen var lite kul då jag fick slå ner människan, vadå snor man min ponny får man fan skylla sig själv om inte jag är glad!

Haha nåja, tur det var en dröm!
Fatta ledsen jag skulle vara om Kira försvann eller ngt, den hon är idag är det jag som "skapat" jag har utbildat henne, fått henne till en tävlingsponny!
Jag började från iprincip 0 med henne för hon var så sjukt mager och kunde knappt ngt för hon hade tappat alla muskler osv, stackars ponny!! :(
Men nu é hon fin! :)
Ska lägga in då bild här under och sedan en bild på hon är nu :) <3

k
k
<-- DÅ!!

--> NU! :D
k
k
k

Ja men vadå skillnad? ;)
Hahaha your gr8 Kira!! :) <3

Kommentarer
jennifer säger:

härliga bilder

2009-12-01 | 22:46:47
Bloggadress: http://livetsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback