You can be a sweet dream or a beautiful nightmare

Hmm .. kan uppdatera er läsare lite innan jag ska göra något annat än att hamna framför dator hela kvällen!

Skola som vanligt idag då, fast gick rätt fort för slutade 13,45 :) Har iaf hunnit göra klart alla svenska uppgifter idag så jag kmr ha VG i svenska betyg! :) Annars har det inte hänt mkt mer på skolan, haft bild isf för livskunskap imorse så blidde klar med stylist uppgiften, har gjort alla bilduppgifter och lite till så jag kan lova er att jag har minst VG i bild oxå! ;)

Sen, typ vid 3 någongång hämtade syster yster mig och så for vi och fixade till pållarna, fort gick de iaf! ;O vi hade mockat till 3 pållar, fyllt hö, hämtat in dom, sopat, fyllt vatten på 45 min! ;O haha typ rekord för oss? ^^
Vill att det ska komma snö så jag får sätta igång Kira igen, vill hoppträna!!! har inte hoppat sen i Augusti eller September, sjukt länge sen! "/
då hade hon inte hoppat på länge heller så då hoppade vi bara kring 80cm ... åh vill hoppa Kira nu! :)
Nå för att jag inte ska bli för lat nu då hon vilar ska jag snart gå och göra lite situps & sånt för att alla muskler int ska försvinna! Kmr ihåg då jag legat i sunderbyn i 2 veckor och sen bara vart hemma i 2 veckor så hade typ inte ridit på 1månad och då orkade man typ ingenting! hojja så drf måste man göra såhär så alla muskler inte försvinner :)

Nå bäst att gå och göra det nu för annars kommer jag inte idas, så puss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback