Annan hårfärg, Samma människa som förr..!

Just nu sitter jag på youtube & pix o smsar m Frida (:
Har för kanske 1 timme lr ngt sådant färgat håret :) tänkte ju låta färgen vara en hemlis till på Måndag men ja klarar de inte x'P haha nå så nu är de "halv" mörkbrunt m skiftningar i rött om de lyser :P Blev bra .. iaf enligt mig, Jag é nöjd =)
Annar idag har ja inte gjort så mkt .. varit till stallet på morgonen och sen varit hemma .. *booooring* Har suttit vi datorn, försökt ladda ner nå program till den men de fungerade inte :/ Och så har jag städat! hör och häpna, Haha näe skojja bara x'D Men städat har jag gjort, fast bara lite, Sen så har jag ju som sagt färgat håret (: Nu ska jag ska jag gå ner och äta och sen se film och ha en skål med popcorn som sällskap, Och kanske min kära lilla hund som kommer tigga popcorn ..x'P Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska se .. får väll leta efter ngn bra film, Kanske orkar fråga min syster om hon har ngn bra fil oxå ^^
Näe nu ska ja äta, Smsa om de é ngt :) svarar väll i princip alltid då jag har mobilen med mig (ok den har jad med mig nästan överallt, nästan så den ligger under kudden när jag sover oxå) x'D Imorgon blire GG om de é väder så man tar sig dit PÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSS <33333333333
a
Min fina ponny (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback