Baby you'll be famous

Kom nyss hem från stallet, Har varit och släppt ut Iris och fixat klart allt i stallet :) Så då är det bara att fara och rida sen om de inte blir dåligare väder?
Var och red henne på ridbanan igr kväll, Emma & Brollan & Syster och Lady Var oxå med :)
Snöplumsade och Iris tyckte de var jätte roligt, Haha så hon blev lite galen x'D Stannade ut med henne fast dom andra gått in, Så vi var kanske ute 1timme? =) Men hon var så fin i slutet så vi tränade på lite mer, Jätte fina ökningar gjorde hon =) <3 Sen rejsade vi genom djup snön oxå =P då blev de fart på henne x'P
Sen igr gjorde jag inte så mkt, Fixade på min & Iris hemsida och hjälpte Lisa att göra en :)
Har föresten fixat på min mobil så ja kan MMS:A och sitta på internet med den nu ;) För de har vari nå tjorv så de har inte gått men nu går de för ja skickade efter nå inställningar igr :)
Näe nu ska jag kolla på häst annonser och så, sen ska jag gå ut o fota =)
Puuuuuuussssss Hejs<3
a
Bild sen den 24/1-2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback