'Cause you know that baby I : I'm your biggest fan...

...Den som kan låten kan fortsättningen på rubriken, Tror jag hörde låten för första gången riktigt så jag lyssnade på den i Fredags, Sen dess är den nött på youtube av mig. Så ett bra låttips: Lady GaGa - Paparazzi, Nog för dom flesta av hennes låtar är bra t.ex som:Pokerface, Just Dance, Wonderful & så Paparazzi :)
Ikv har jag varit till stallet och snö plumsat med Iris på ridbanan, det var alldeles ny fluff snö =D ca 40-50cm och det kändes som att hon svävade på moln (Y) Sen har vi rejsat lite oxå =) de är något hon tycker om så hon är nog glad :)
Näe nu ska jag gå ner och äta och duscha sen loggar jag in på msn för alla som ville veta? :) är tbx senast 21,30 =)
Tjaoo, Pöööööööösssssss!<33
D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback