Cherry-Cherry Boom-Boom

Fick rubrik torka så de fick bli de första ur en låt jag just hör på :) Lady GaGa (som vanligt) med låten: Eh Eh (nothing I can say) Den é ganska bra, har nog hört dom flesta av hennes låtar nu ^^)
Kom nyss från stallet, varit och ridit barbacka :) Emma och Brownix var oxå med ^^ Haha ponnysarna blev busiga så jag drattade av 2 gånger och Emma 3 x'D haha ena gången travade eller galopperade vi och vi började skratta så jag skrattade tills jag ramlade x'P hahaha .. sen andra låg jag på hennes rygg och så travade hon iväg och svängde på sig x) haha men ena gången Emma ramlade av är dagens höjdare xD Lyssna noga nu: Haha hon skulle bara "pröva" sitta baklänges (Barbacka hon oxå) men Brollan hade egna planer så hon travade iväg med Emma sittande baklänges och då skumpade Emma längre bak och när hon satt uppe på korset på Brollan sparkade hon bakut så Emma flög av baklänges x'P haha förlåt men det såg ganska roligt ut ;D haha gissa om vi skrattade något? Hahaha x'D skulle haft film på de =P
Sen har ja varit på skolan som vanligt, Haha där fick jag och Lisa värsta skratt anfallet oxå så min dag har till stor del bestått av att skratta x'P men det sägs ju att det gott skratt förlänger livet och då borde det min dag vara ett stort + :)
Haha näe nu ska jag kolla pix oxh sen gå och äta och sen logga in på msn igen :) Pööööösssss<333
a Bild sen jag var & hoppade henne på KRF :) (Dock framhoppning!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback