@Datasalen

Sitter i datasalen och har lektion, Men ja é klar m de vi ska göra så ja får sitta här o göra va ja vill ;) Hahah .. chill lektion? x'P Sitter just nu o kollar på youtube och så ..... Kollar på en film på Barraquda, Förstå hur mkt jag saknar henne ...:'(
Ska fixa en film ngn dag och lägga ut på JayCut ... Men att se hennes film påminner mig om då hon ännu var min ..:/ <'3 True love never have happy ending ...<'''33

Näe de é bara och inse, tiden med henne är slut, Om de så känns så j*vla svårt och förstå .. Undra om man ens får se henne ngt mer? :( <333

Näe nu sak ja kolla på fler filmer om henne, Och förstå lite till hur mkt jag saknar henne ...:'( <3
D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback