En mun kan säga mkt, Men en blick säger mer!

Kom nyss hem, Varit en sväng till kalix och införskaffat mig godis å dricka, Hyrde även en film som ja ska gå ner o se  =)
Imorgon blire väll sovmorgon för min del, Sen stallet tror ja o sen vet ja inte va ja ska hitta på. Tänk: en hel veckas lov! Vääääääääldigt välbehövligt kan jag tala om! =D Sen prao 1 vecka så man behöver inte sätta sin fot i skolan på 2 veckor ;) de é najs kan ja tala om! =) FinFint prao ställe ja o Lisa valt oxå, I stallet såklart ;) Haha då kan man rida i dagsljus o hoppträna osv :) De ska bli roligt, Men först 1veckas lov, Hur man nu ska spendera den tiden? Stallet 24/7 ??
Haha jag vet faktiskt inte, Vill till lika inte bara sitta där ... men nog för de é roligt, men ja äh ni fattar x'D
Näe nu ska ja ta ner min ena DVD (Ok, är ja bortskämd? jag äger en TV m inbyggd DVD å har en vanlig DVD oxå) Haha så ja ska ta ner den o se på TV:n nere ^^ Pussss hejs, Smsa om d é ngt, Jag svarar :P <3

Kommentarer
Anonym säger:

det är väl inte alls nå bortskämt :)

2009-02-28 | 09:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback