Erik Hassle - Hurtful

Ngn som vill ha bra låt tips? Då kan ni få några nu eftersom jag inte vet vad jag ska blogga om :)

* Erik Hassle - Hurtful
* Lady GaGa - Paparazzi, Eh eh (nothing I can say), Just Dance, Pokerface & så wonderful :)
* Kaci - I will learn love again
* Amy McDonald - This is the life
 
De var ju några, Finns väll nå mer men kom inte på någon just nu :)

Idag var det ju skola som vanligt, Införskaffade mig även hårfärg som jag sa att jag skulle.
Men ni kommer få vara nyfikna för jag säger inte vilken färg de blir ;) Håll ut! Tills på Måndag är de färgat ;)

Näe nu ska jag kolla vidare på pix o lyssna på Erik Hassle - Hurtful ett tag till ;) // Pöööösssss <333
a
Vet haft bilden nyligen men orkade inte ladda upp ngn ny ;) Akta smil groparna ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback