Ge mig Lördagen kl:13,30 Tbx ;)

Kan man bara få backa tiden ibland? Stanna den och vara helt lycklig? Hade jag kunnat göra det hade de blivit igår den 31/1-2009 ca kl:13,30, Du vet vem du é som jag menar de åt ;) Pöööss<3 =) Att slita blicken ifrån dig är det svårate som går, det är helt omöjligt! Varje gång jag se dig smälter jag och får ett stort leende på läpparna =D Hoppas du förstår hur mkt du betyder för mig?! =D <3 Jag törs säga de jag är inte rädd, Jo lite för jag vet inte vad du tkr? jo igentligen, jag är inte helt borta från "info", Din blick säger mer än många 1000 ord, Jag kan säga en sak: Jag tkr om dej väldans mkt! Vad alla andra än säger så äre så, (Jag behöver inte ens säga vem du är för läser du de här så vet du, Jag lovar! <3)

Jo föresten innan jag nu glömmer: De där den som förstört verkar helt ha glömt bort mig (Y) Yes!
Nu känns det som jag svävar på rosa moln, Snälla du, Var inne på msn mellan kl 20.30-21.30 ikv? Jag är inne på msn dåh .. är väll inne oftare oxå men då vet jag att jag sitter framför datorn <3 Pusssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback