Help! should I be blond again?

Hmmm .. låter det som om jag har svårt att välja? Det kan jag tala om att jag har!
Ska köpa hårfärg imorgon men vet inte vad för färg! HJÄLP!
Är ju igentligen mörkblond men de är ju några år sen sist nu, Just nu är de brunt, Men inte så mörk, Sist jag färgade de skulle de bli ljusbrunt m "blonda" slingor men de blev typ nå fel så de blev typ ingen skillnad alls x'D
Men är ju som innne i de här med att bli blond igen, Det ska gå eftersom jag har nästan sån färg irl, Men frågan är om man vågar? För skillnad kommer det ju bli isf .. nå lägger in ngn bild på hur jag vill att färgen jag isf ska ha skulle vara, har ingen bild på mig i "blont" hår, bara en då jag har ridhjälm på mig och de syns ju inte så bra då..:/ Men,men  .. SKRIV KOMENTAR HUR JAG SKA GÖRA!!! Och annars vilken färg jag ska ha! Snälla hjälp mig nu tack!! =D
w a
Det ska ju tydligen gå, men törs jag är frågan? För det kommer ju bli skillnad.. KOMENTERA!!

Kommentarer
olli säger:

Jag tkr du inte ska färga blont :) Ha kvar den färg du har eller färga mörkare eller mot rött. < 3

2009-02-17 | 18:32:33
Bloggadress: http://ooooolli.blogg.se/
Michelle ;) säger:

Ta risken xP De blir säkert fint vettu ;) <3

2009-02-17 | 18:55:28
Bloggadress: http://pixbox.se
rebecca säger:

tkr du ska vara mörk :P

2009-02-17 | 19:18:12
Emma[: säger:

Tycker du ska färga blont, det går ju o färga om annars om du inte tycker om de (: <33

2009-02-17 | 20:24:43
Nadia säger:

Hej Josse! (: Att färga det blondt är ingenting jag skulle rekomendera. Jag hade ett helvete när jag skulle gå tillbaka till blond igen från mig rödbruna färg. Det blev orange och äckligt och slet väldigt på håret! Bestämmer du dig ändå för att göra det så skulle jag helt klart göra det hos en frisör, dom vet bäst om vad som är bra att göra och inte (:

2009-02-17 | 21:05:20
Bloggadress: http://nadiasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback