Hur vare nu..?

Haha ... vist sa jag att jag skulle ha sovmorgon idag? Ni ser ju hur det gått med den saken! (:
Haha jag satt på filmen igr kväll, Åt framför TV:n o såg film i kanske .. 45min? Haha sen var ja så trött så ja höll på somna framför filmen o då bestämmde ja mig för å stänga av den o gå o sova :) De var väldans behövligt, för ja var så trött så ja knappt orkade mig upp för trappen, Hmm .. väl uppe somnade jag direkt kan ja tala om! Sen då klockan var vi 01.25 började hundarna skälla som *** så då vaknade jag ..:/ Men då dom blev tyst somna ja igen ;) Hehe ...
Näe nu ska ja gå o äta frukost o kanske åka till stallet och rida .. Vet inte rikigt vad ja ska göra isf ... Ska kolla lite på www.hippson.se på deras ridövningar =) Pussss hejs bloggar senare idag oxå!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback