Im try to be perfect..!

Men det är inte lätt att hinna med allt som alla andra gör, Skolan tar en jädrans massa tid efetrsom jag vill ta mig in på något ridgymnasuim nästa år, Så det är bara att försöka! Vist drömma kan man .. Målen ligger på flyinge eller strömsholm men om jag så skulle ta mig in så skulle jag inte vilja flytta ner tillsödra sverige typ så långt bort man bara kan komma.. Men jag vill endå .. Tur det inte är nu jag ska välja! Vem skulle inte vilja gå på en bra skola, få jätte bra ridundervisning och kanske så småningom kunna nå sina mål? Men då finns de ännu ett krux: Skulle jag gå typ strömsholm lr på flyinge skulle jag inte ha tid att ha kvar Kira, Inte råd heller ...
Att de ska vara så många hinder som krossar drömmarna!
Stannar ja här och går skola kan jag ha kvar Kira, Utbilda henne ännu mer och tävla henne. Det är väll det de lutar åt i nuläget, Drömmen är väll att typ kunna tävla LA/MSV hoppning med henne i slutet av våra år tsm, Tänk att få rida typ ponny SM, vem skulle tacka nej till det? Inte jag iaf! Lr typ Mounatin horse cup, Det finns många mål, Men det är bara att fortsätta den långa vandringen på den vägen, Träning heter den!
Sommarens mål med Shikira är just nu att tävla LD & LC (hoppning) dvs. 80 & 90cm. Att ha börjat hoppa banor kring LB höjd i mitten/slutet av sommaren, Även hoppat typ 115cm på enstaka hinder :) med tränarnas råd så om jag vågar och Shikira tkr det är roligt så ska jag nog kunna hoppa 115cm på enstaka :D de é 5cm över LA höjd :D
Vill ngn ha mitt liv i timmar? då skulle de se ut typ såhär:

06.30 - Frukost o fixning
07.30 Åker till skolan
08.00-ca.15.00 - Skola
15.00 - slutar skolan
15.20 - 16.00 - Stallet och mockar & så
16.30 - Middag/hemma
17.30 - Stllet igen och motionerar Kira
20.00 - Hemma igen (Pluggar om ja har läxor/prov)
21.00 -Äter
21.30-22.30 - datorn/TV

Vist har jag mkt tid för annat? Haha näe men alla dagar ser inte ut sådär, men på veckodagarna äre lite stressigt om man går till 15.00 och ponnyn ska in 16.00 och de ska vara mockat o så där emellan. Men helgerna är ganska lugna, typ såhär:
08.30 - vaknar/frukost
08.50 - Stallet (Mockar osv) Motionerar ja henne på morgonen brukar ja vara hemma 12.00 igen
12.00 - Lunch
12.20 - 16.00 - LEDIG, Då kan ja göra iprincip vad jag vill! :)
16.00 - Ta in Kira
17.00 - Middag
17.20 -> "Kvällen" - Ledig ;)
Haha se de finns ledig tid, planerar man bara rätt går de alltid ;D
Haha näe nu ska ja med mitt "följda" schema gå och äta x'D Tbx senare, Pussss!<3

Så du ser, I'm try to be perfect ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback