Lady GaGa - Paparazzi

Nu fick jag sån där "blogg torka" hade en massa tankar innan jag började skriva, Hmmm ... det står helt stilla i huvve, Ok men vi tar det vanliga då eller?
Skola som vanligt idag, Sen efter for jag och hämtade Ammis Snowboard som ja ska låna, Haha förlåt .. men just nu är de bra du brutit foten för då kan jag låna den ;P de där lät dumt mot dej, Haha sry! =)
Haha skulle bara "test åka" lite på den här hemma så jag prövade åka ner för backen o det gick fin fint ;) Tror jag har stått på en bräda typ 3-4gånger x'D De kmr gå "jätte bra" ^^)
Haha näe men nu ska jag se film, blir antingen typ .. eller de är säkert jag ska se: Step Up 2 the streets ^^P
Näe, Puuuusss hejs<3

 

Du får mina läppar att le, mina ögon att tindra =)


                              <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback