Leona Lewis - Better In Time

GLAD ALLA <3 DAG!
Ok tro inte blogg rubriken har att göra med ngt,  Jag satt den bara för den é bra :)
Idag vaknade jag vid halv 9? Hmmm .. ska jag nu vara precis så var den 5 över halv 9 ;)
Då gick ja & åt o sen for ja till stallet, Red Shikira på banan ett tag och hon var pigg som ja vette inte vad! ;O Asså extrem pigg! + att duktig som man är hade ja tränset utan nosgrimma och på det träset hängde gummi bettet, jaha tänkte jag: hon brukar ju gå bra med det (Om hon inte är extrem pigg) så jag fick de lite kämpigt med att få henne att lugna ner sig, så de blev mkt volt/serpentin arbete idag för vår del :)
Sen har ja varit hos Lisa, haha jag skulle vara fotograf då hon skulle rida Bobbo men de  snöade så mkt så vi blev lite seg och gå ut x'D haha så vi släppte han på ridbanan ist och fotade nå fina bilder :)
Sen när ja kom hem satt ja mej (Haha jag vet, borde få os medalj i min "fina" stavning men ja förkortar typ allt och haha skriver inte så seröst x'P) vid datorn och kollade pix o så, Sen åt ja o nu sitter ja här igen ;P Laddade föresten upp lite nya bilder på pix idagm KOMENTERA! :D haha, näe nu ska ja fortsätta lyssna på musik  & så :)
Än en gång, ha en fortsatt bra alla <3 dag :)
a

a Va ba tvungen o lägga ut för håre ser så rött ut! ;O & inte äre nyfärgat heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback