Leona Lewis - I Will Be

Ibland skulle man vilja spola tillbaka tiden så det var som förr, Men då skulle livet man ha nu falla sönder i småbitar, Så jag håller mig fast vid det jag har nu.. Men jag saknar dagarna som jag spenderat med er!
Jag trodde allting skulle ordna sig, Att allt skulle bli bra. Men tiden läker inga sår, den bara gömmer dom längre in mot hjärtat! Alla nätter när längtan varit för stark, Det är många år sen jag såg er, Men det hjälper inte att komma ihåg alla minnen mer er, Varje gång jag ser en bild, hör en låt som påminner om er, Då kan jag inte längre andas, Det känns som om det var igår och inte flera år sen, Varför blev allt som det blev? Jag saknar tiden från förr .. bara för att få vara med er.
Varje gång man var ledsen stod ni kvar vid min sida då andra skulle gått sin väg, Jag kunde alltid lita på er! Men den tiden får jag aldrig mer tillbaks .. hur mycker den änn betydde så finns det ingen chans, Det känns svårt att säga men det är sant! Jag kommer aldrig glömma, bara gömma närmare hjärtat, För minnerna som jag har är något någon aldrig skulle få ta ifrån mig.. Jag vill bara komma ihåg dagen ni lämnade mig ensam kvar, men igentligen gjorde vi rätt båda två men det känns näst intill omöjligt att säga. Men timmar går, timmar blir till dagar och dagar blir till år, Tillslut finns det ingen mer tid kvar, Den rann bort fortare än du hinner blinka .. Tyvärr är det så men livet måste gå vidare, You most keep trying how hard your live is, It dosent matter what all the other say! Jag lovar att aldrig glömma dagarna som jag spenderat med er, All skratt och gråt, den är något som alltid får stanna hos mig..!<'3
D
För den som nu inte vet är det mina 2 förra ponnyer texten handlar om, skulle varit bild på dom isf för ljuset men bloggen bråkade.. Ingen kanske förstår hur jag kan sakna dom så .. men det gör jag, det är ingen hemlighet, Dom svek aldrig mig, Dom gjorde näst intill allt jag bad dom om, Men tiden verkar ha en max längd och den tiden är nådd med dom..<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback