Live every second like it was my last one

Idag vare friluts dag med skolan som sagt (: Var i backen o de var perfect väder för det, Lr lite kallt om fötterna var de men de var de enda dåliga å andra sidan :)
Slutade vid 1 och då for jag o Lisa till stallet, Jag mockade åt Kira och Lisa lekte med min kanin, Haha hon verkar gilla den ^^ Så hon kom på att under praoen kan hon lära den konster x'D haha lycka till, för den är inte så smart .. Men söt ären då =)
Sen så hämtade vi in Kira, borstade och gick ut .. Jag red henne på gården ett tag, De gick bra men knas ponnyn blev rädd för nå och började hoppa runt på stället ett tag x'P Sen red Lisa Kira på ridbanan, De gick oxå bra :)
Sen typ gick vi in med henne, fixa klart hö osv, Gick o åt middag, Haha lr jag åt middag, Lisa åt Bullar o kakor ;)
Sen for Lisa hem o typ 5 min efter hon farit kom min sjuts.
´Nu blire sitta å kolla youtube o så, Puuuusssss<333 Finns vid msn typ hela kvällen :) <33

 

Du har bara ett liv, Ta vara på det och lev din dag som ditt hjärta säger åt dig att göra ...Det tänker iaf jag göra...! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback