Med drömmar kommer man långt, Så sikta mot stjärnorna!

Idag har min dag spenderas som alla andra, typ?
Först skola till 13.45, Sen for jag till mormor & morfar ..
Hmm .. där åt jag semlor och var social m Ammi som oxå kom dit :)
Sen for jag hem .. kanske vid 17.00, Hem & byta till ridkläder och så åkte ja till stallet.
Där borstade jag Kira, Gick ut m henne och red (Vi snöplumsade) :)
Och pownie blev helt "crazy" och typ lekte tok fullblod x'P fort gick de då! ;O =D <333
Sen kom ja hem, satt mig vid datorn och nu sitter jag som sagt här.
Men ska gå ner och äta & så nue, haha 1 till semla kan man nog äta x'D då blir de den 3:e idag x'P
men de é gott så .. och säg hur ofta man äter de? typ.. inte många gånger per år, Inte jag iaf!
Låttips: Beyoncé - Broken hearted Girl (Ammi skickade den och den é bra) :)
Puuuuuuuussssssssssssss!<33333333
(C) Vatten fotat av mej m min systemkamera (:

Kommentarer
amanda. säger:

sa ju att låten var bra ;) <3

2009-02-24 | 22:44:01
=) <3 säger:

jättefin bild! :D

2009-02-26 | 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback