Raise your voice

Några "nya" musik tips på min blogg? Äh, om ni så vill eller inte så får ni några tips iaf, för de é min blogg ;)
* Hilary Duff - Someones watching over me
* Hilary Duff - Fly
* Beyoncé - brokenhearted girl
* Leona Lewis - I will be
* Leona Lewis - Better in time

Min vardag har sett ut precis som alla andra, (Den där meningen verkar vara populär för mig?)
Jag hade sovmorgon idag, Började kl 9.
Då såg vi film, de skulle typ vara en "scräck" film, men INTE var den då läskig! Haha de "läskigaste" var väll då jag höll på somna och de *poffade* till i musiken, Haha inte så läskigt då! Den handlade typ om ngn som fick jobb i ett "spök" hus, Hon skulle hjälpa en man som inte kunde prata, Och så fick hon veta vad som hänt i huset förr och typ att dom måste bort därifrån o så höll hon på bli dödad av hon som oxå bodde där, Men då så sa hon typ : Jag tror inte.. (Hon sa de typ 811gånger?!) Och då så dog hon inte, Haha konstig film! (: Fast de é skönt o se film ist för å plugga x'P
Sen hade jag No prov, Sen läsning, Sen efter lunchen hade ja matte å så idrott å så SO, sen slutade jag (:

For till mormor då för ja skulle äta middag dära, Såg TV då ja kom dit, Såg reprisen på - House och sen såg ja på  -Smalvill (Stavning?) Sen har ja varit till stallet en sväng och fixat höpåsar o så, hade lyx då syrran mockat åt Kira tidigare idag :)
Sen va ja in till Kalix på ICA och handlade till imorgon då vi har friluftsdag, Ska vara i backen .. Så då var ja tvungen o gå ut i garaget o de var möööörkt där...:/ Haha, så vovven fick kma med x) Sen lr snarare nu måste ja ut i förådet och hämta slalom pjäxorna, men ja vill inte x'P haha de é mörkt där oxå, Haha x'D Man ska inte tänka så mkt, bara gå o göra de som ska göras och så äre klart! :)
Haha näe nu ska ja tvinga ut mej dit, om ja int bloggar på 2 dagar lr så kan ni ju kolla om ja dött där ute x'D
Puuuuuuuuuuussssssssss!<333
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback