Take me as you find me for what I'm!

Varför känns vissa dagar så speciella? Även om det inte direkt hänt någonting, Det bara känns så? :) Kan man annat än att vara glad? Om ni nu frågar vad jag är glad åt så har jag inget svar på den frågan tyvärr.. Men endå, Jag känner mig helt .. Hmm .. hur ska jag förklara? Glad på något sätt, Även om jag inte vet varför. Kan det bero på dig? Ja du, Det vet bara den persone ;) Undra om du läser? Men men, iaf så blickar sägs ju säga mer än 1000 ord, Sååå .. jag säger väll att blicken jag fick gjorde det :) <3 Sen var det ju väldans roligt och få veta en sak, dock hemlis än så länge ;)
Men, Men .. :)


Annars var väll min vardag som vanligt, Betod av skola och stallet. Hade lite markarbete med Iris och min nya säkerhets väst hade kommit :D (Y) Yes, ÄNTLIGEN säger jag bara !!! :D Passade gjorde den oxå =) Iris var ganska pigg som vanligt men det gick hyffsat, Dock orkade hon inte lyfta på hovarna när de var små plutti cavalettin så vi tog de som plocke pinn x'D .. Hmm .. skulle man inte göra så? x'P Haha näe men i slutet var hon fin efter att vi trav hoppat ett kryss några gånger =P Näe nu ska ja vara lite social me dom på msn sen gå och äta o så o sen blire datorn igen xD PÖÖÖÖÖÖSSSSSS<33
a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback