The more I had to change i'd just stay the same

Idag var de en lugn dag på skolan! Hade No - Matte - & nån "föreläsning" Sen slutade vi å då var klockan 12,30 =D Då for ja till stallet och fixade åt Kira oh sen red jag ett dressyr pass med henne.
Hon var fin men i början lite hetisg men i slutet var hon jätte fin :) Red mkt volt/serpenting övningar och så gjorde vi skänkelvikningar i skritt och trav och längde traven på diagonalen och lekte lite me galoppombyten :) Hon har börjat bli riktigt duktig på det nu, Jag är ärlig: Dom sitter inte perfekt varje gång men byta kan hon om hon kmr i rätt balans o så :)
Just nu sitter jag och kollar på kläder & hästsaker jag vill ha då jag fyller år, Även om det nu är ett tag dit :) Kan ladda upp lite bilder ;)
bild från ngn sidaEtnies skor, Igentligen nya DC men hittade inga fina x'P
bensydd irisIris vill ha nya benskydd, Såna hära .. men kan ngn ge mig 1259? ;)
aJeans, Nu var de ju världens minsta bild dock ..:/

Ok det finns mkt mer jag vill ha men de kan man ju drömma om .. ex: GPA Speed Air hjälm, Marinblå tretorn ridstövlar, En ny mobil, En röd softshell jacka (Hittat en jätte fin =D) Haha ja de finns mkt mer, men jag är nöjd om jag så bara får nya skor, Ok men då ska de vara Etnies lr DC skor ;) har ju fått pengar till den nya säkerhetsvästen, en ridhjälm (Ok de skulle jag ju igentligen inte få veta men var ju tvungen o pröva den) & så får jag ju åka å tävla en hel del under 09 så ja får väll ta de i present? =)
Pööööössss ha de bra ;) <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback