Tretorn Advance ... =D

Yes,Yes,Yes säger jag bara!!! =D Jag å mamma har en "deal" jag får pengar om ja t.ex diskar lr ngt, Ska städa huset till veckan o då får ja mer money =) <33 Och hon sa att pengarna jag tjänar får jag lägga till ett par Tretorn Advance ridstövlar, Har ja tur och om jag jobbat flitigt kan ja nog öga ett par i sommar =D länge dit ja vet, Men endå: Dom ska bli mina =) <3
Nu har ja bara färg problem: Vílken färg ska jag ha på dom? skriv en komentar! Bara så ni vet så är min säkerhetsväst marinblå, Äger en svart ridhjälm o en likadan sprillans ny fast marinblå =) Vilken färg???? =) <33
Snygga!!!!!!!!
Snart mina :D Vilken färg? - Ljusblåa? Marinblåa? Bruna? Svarta? Eller Röda? =)


Kommentarer
emma 8) <3 säger:

jag tkr du ska ta marinblått, om du har grejjer i marinblått så matchar de ju! xP

2009-02-28 | 17:12:06
Anonym säger:

ingen av dom blåa lr röda. :P

2009-02-28 | 18:33:59
alexandra anter säger:

Jag tycker du ska ta marinblåa ridstövlar, det matchar ju bra till dina andra saker :)

Om du tävlar med dom är det ju väldigt snyggt med marinblåa, funderar själv på att köpa tretorn stövlar i marinblå färg :)

2011-02-27 | 21:02:47
Bloggadress: http://enhoppgladhoppryttare.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback