2009 SKA BLI DE BÄSTA NÅGONSIN!

Som rubriken säger - 2009 ska bli de bästa någonsin! Kom inte på nå "nyårslöften" igr kväll men nu har jag gjort det så man får väll ta de nu, eller?

*2009 SKA jag och Shikira tävla MINST LD/hoppning & LC/dressyr!!! =D
*2009 SKA jag sikta på högre betyg (Ska ju f*n söka till strömsholm lr ngt om betygen håller då de é dags, men ett tag kvar é de ju!)
*2009 SKA jag Tävla Kuriren spelen på Shikira
*2009 SKA jag ha som mål att hoppa minst LA höjd (110cm) på Shikira, (Trotsallt klarat LB:n) Lite roligt faktiskt, då ja hade barris hoppade vi LD höjd ena året, LC höjd andra/ på träning då men, Första året me kira vare nog inte högre än 50cm men de berodde på att hon inte hade nå muskler så hon orkade inte, Men vi tog igen det och under våren/sommaren hoppade vi LD Höjd, LC Höjd & i september blev det LB Höjd!! =D så LA sitter nog nästa år ska ni se !!=D
*2009 SKA jag ha som mål att få Shikiras galoppombyten "riktiga" och ganska fina =) (för det sitter nästan nu!)

Ja de var 2009´s löften, kmr nog klara det, eller vill jag de riktigt mkt så gör jag det =D Kan då LOVA att jag är helt bombsäker på vi klarar Mål:1,3 & 5.

Annars idag har jag inte gjort så jätte mkt, haha gick o la med efter 01 igr/ok idag natt för ja såg/fotade raketer,  sen såg ja - Steep up 2 the streets igen ;P haha var bara tvungen  =D ja har problem me de, fören é så bra! =D Sen vaknade ja 08,05 haha sov alltså i typ 7 timmar då ;-) Haha, sen vare stallet och sen hem, äta o så till Lisa :P haha vi åt bullar, kollade på www.hastnet.sescnygga hästar/ponnisar o så klart på www.pixbox.se sen spelade vi Wii x'D haha ja äger på de x') Sen gick vi ut och hämtade in Robban, jag red runt kvarteret (Lisa sparkade brevid honom för hon orkade inte gå x'D) och så red ja han på banan, lite trav över nå bommar oxå ^^ haha han va typ rädd/fjånig för Lisas spark x'D och sen för en familj me en bob där de åkte en på x'D haha knas ponniz <33 Lisa har en grymt fin poa pålle!! Bilder kmr på pix sen www.JS-photo.pixbox.se Sen vare hem, for ut o sparka en bit me vovven =) nu äre datorn som gäller x'D
S Asså ja é beroende av filmen x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback