Agnes Carlsson - Release Me

Ok som ni kanske ser har jag dålig fantasi för rubriker så de får bli låtar/artister ist =P Då kanske ngn fått sig ett & annat musik tips? ;)
Idag har ja varit på skolan, Dagen gick ovanligt fort, Hade svenska, sen var vi på folkan, Sen hade ja lunch/hål, sen So & sist engelska men ja var klar me allt på engelskan så ja fick sitta & kolla på hästannonser ;) hehe jag gillade den lektionen skarpt x'D
Blev även VÄLDANS glad idag då Lisa berättade en sak, men det är hemligt änn så länge ;P Jag kan bara avslöja att de gjorde mig jätte glad! =D pöss på dej du de handlar om<3 Helt överlycklig är nog rätta ordet! Så glad det bara går att vara, Så Lisa fick typ värsta rycket på mig idag då jag gick och log i flera timmar x'D Förstår inte att man kan vara så här glad?! =D I like it! And I like you too! <3
Sen ikv var jag i stallet och red Iris på banan i ca 50 min, Dressyrade, Och hon var JÄTTE pigg men i slutet var hon fin (Y)
Sen ikv kom även Emma me Brollan tbx till stalle, för dom ska stå där nu, Nu blire som i sommras x'D haha lika galna bägge 2? Typ gymkhana, rejs i sommarhagarna, rida på ängen, hoppa, dressyra, ha ponny galopp, Rida ut osv^^ Shit va skoj de ska bli :D Näe nu ska  ja sitta o vara social med Lisa på msn, Puss hejs! =D
D
Now is my life like a fairy tale, And I like it! But I like you more and I hope that you do the same? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback