Jag gillar dig..

..Och de vet du säkert om ? =) <3 Så: ge mig ditt leende och jag é såld, så de é bara och lee på ;) <3 

Funderar om jag ska "dra" mig till stallet här snart och iaf borsta henne, kanske rida men de é typ snö storm ute ;S Hade iaf haft lyx eftersom syster började kl 16 så hon hade mockat år "Iris" :) Ähh de går nog o rida, haha barbacka i snöstorm och pownin har vari tossig flera dagar ;) haha :P men igr gick hon så fint så ja kan nog inte låta bli =D Ska föresten hoppa henne ngn dag barbacka ;) och på Lördag blir de om de é bra väder att fara och rejsa i snön barbacka =P haha jag lovar bildbevis kmr komma på de ;) även på barbacka hoppningen ;D
O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback