My cinderella life..

..Eller så kanske det inte var de?
Happ, Nå i Fredags efter skolan var ja på stan m emma & fikade o så .. sen så sov hon över häsr och vi skulle hyra en läskig film, men inte blev då den planen som vi trott! Haha filmen lät ganska läskig, men ha knappast! Vi såg Irene Huss - nattrond, och ett tips: hyr den inte för den var inte läskig! Haha jag och Emma är van m ngt mer läskigheter!! Haha den var inte ens läskig, allmänt tråkig så vi pratade ist x'D Haha nästa gång ska vi j*klar hitta en mer läskig! Hela sommaren/hösten har spenderas till och försöka hitta ngt läskig och mohaha ingen har varit så man typ dött x'P vi har typ sett:  I know who kill me, Wrong turn 1, wrong turn 2, Black Christmas, Och några mer ja inte kan namet på & så Nattrond, haha asså seriöst x'P
Aaa annars så igr var jag med Emma till stallet o fotade då hon red, provade även hennes Nalle björn ponni =) Haha bilder kmr här senare på min pix (http://www.js-photo.pixbox.se/) (LÄNGTAR tills dom flyttar tbx me Brollan!!!)
På morgonen vaknade ja typ 8? Gick ner o åt frukost och for sen till stallet.
Red bus pownin på morgonen och hon hade mer 2 ben isf för 4 för de var och gå på bakbenen lite, Hålla på o knäppa för de blåste osv x') Haha knas säger jag bara! Ska kanske till stallet senare och borsta och träna lite NH med henne, fick värsta inspirationen (Heter de så?) när jag läste på Agnes hemsida om NH  =) Jätte bra tips:) www.magiccinderella.webs.com Jätte bra tips på hur man börjar med NH osv =) Näe nu ska ja se film på youtube och kolla hästannonser ^^) CIAO! / Josse
D


Kommentarer
Agnes säger:

Va kul att du gillade hemsidan! Jättefin blogg :)

Ni ser ut att ha kul ihop, du och Shikira!

2009-01-25 | 12:09:22
Bloggadress: http://www.magiccinderella.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback