Säg ingenting bara håll mig i handen..

Du är de finaste jag vet, de finaste jag vet..<3 Och du vet om det och de känns helt rätt  =)  Ingen annan förstå hur mycket jag gillar dig, men du gör det<3 När jag pratade med dig på msn känndes allt så enkelt och bra, precis som jag velat och trott. Varje gång jag ser dig blir jag varm av lycka, Varje gång jag hör din röst smälter jag, varje gång jag tänker på dig dör jag, du är det finaste man kan hitta<3 Du verkligen förstår, du är inte som dom andra, man kan vara precis som man é när man är brevid dig :) Du vet kanske inte hur mycket jag tycker om dej och vad du betyder för mig? ett enkelt svar - Du betyder oerhört mycket! Snälla låt mig få lära känna dig mer :) ? <3 Du är en av dom som betyder mest<3 (Snarade den som betyder mest<3)
<3  (C) Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback