Snöyra & barbacka hoppning :)

Varit i stallet HELA dagen (näe hem o äta middag faktiskt!) :) Först på morgonen släppte ja ut Kira o så mockade ja o fixade under tiden, sen åt ja lunch, hämtade in henne o så kom Lisa :) vi gick ut me Iris ner till en av sommar hagarna och där red jag henne, Hon var dö pigg!!! =D <3 Ja skrittade o travade hann inte galoppera henne i djup snön för jag blev låg så ja fick gå in o äta o Lisa som blev hästskötare ställde in Iris i boxen o så åt ja o sen gick vi ut me henne igen eftersom ja inte hann rida så länge, Men vi gick till ridbanan där jag tog fram ett hinder, ett kryss som var typ40cm? Men de var ju ingen match för min OS ponny så Lisa höjde till ett räcke på 70cm som vi tog från bägge varven (De var på mitten om man vänder snett igenom) vi tog de i galopp oxå, men de var inte heller ngt problem, så då hämtade Lisa fram hinderstöd o bommar o byggde ett kryss på ena långsidan vi hoppa o så räcket efter, men krysset höjdes till ett räcke på 80cm, No problems, & så blev de 90cm, inge problem de heller, Och så höjde hon faktiskt det till 1 meter oxå, (Och det var fortfarande ett räcke<3) och de gick oxå fint :) Så jag hoppade 1 meter BARBACKA! de var roligt kan jag tala om :) och jag ramlade inte av heller =) värsta balansen?! ^^) Är iaf vääääldans stolt över ponnys<33 Nu äre bara att inse: det är hos mig hon hör hemma, ingen annan stans! <33 Sen efter middagen var ja föresten och red Smokie oxå, gick bra men lite halv knasig var han juh ;)  Laddar upp bilder så ni får se ^^) Pööööss<33
a I sommarhagen :)
a 90cm :) <3
a Framför 1 meters hindret, (Ja och de hoppade vi oxå!)
a 1meter BARBACKA på Shikira<33 vi klarade de, utan rivning eller avfallning oxå :D <333 Pööösss ponny du é bäst!!!!<3

Kommentarer
Anonym säger:

Amora som du tänkte köpa är död!

2009-01-26 | 15:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback