Akon - Keep you much longer

Precis laddat upp bilder på pix sen idag då jag red Kira, gick sämre an vad de brukar.
Anledningen var att de var jätte mkt insekter ute, och kira gillar INTE insekter utan blir hysterisk, förra sommaren när de var insekter i skogen försökte hon klia bort mig i ett träd, haha hon är helt galen ^^ sen hoppar hon på stället och bara taktar när de är insekter, jaja alla har dåliga dagar ibland :P
Men stundvis var hon fin och jag hade jäkligt ont i händerna så red inte så länge, 40 min kanske? för jag red med hopputrustningen och har ju tyglar med invävt gummi och när hon låg på brännde det i händerna eftersom jag inte rider med handskar, får skylla mig sj men ja ;P
Så fotade mamma lite så jag laddade då upp de på pix nyss :)
Kan bara säga en sak - Ponnyns steg är så otroligt, jag finner inte ord .. UNDERBART! <3
Imorgon har jag haft henne i 2år btw :) haha ska fixa "då och nu" bild på henne så får ni se ;)
Nu gå och duscha och sen äta och sen se tv tror jag :)
Puss ;* <33 /äre ngt så messa/
y STEGET HÖRRU! <33
Y Kira blidde fiolsträng för hon inte fick räsa :P
h Men sen blidde hon fin :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback